reklama

Očividne "nevinné" telefonáty

Zhruba pred dvoma mesiacmi mi začal zvoniť telefón. Reflexne som pozrela na číslo, ktoré mi volalo. Nejaká "Bratislava" spoznala som podľa predvoľby, začudovala som sa vduchu. Kto to môže byť. Zdvihnem s klasickým "prosím", no na opačnom konci akosi nič. Položili. Odložila som telefón a vrátila sa k práci. Asi o dva dni, opäť nejaké bratislavské, už som sa zháčila, situácia sa zopakovala. Znovu ticho a položené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

V ten istý deň - ďalší telefonát, no ale už som sa nedala. Dotyčný pán si overil, či hovorí so mnou, koho číslo si DOVOLIL vytočiť. Momentálne som sa nachádzala vonku s deťmi a robili dobrý krik. Behali, skákali a on sa ma opýtal, či mu môžem venovať desať minúť. Odbila som ho dosť ostro slovami - stále mi vyvoláva nejaké číslo a keď zdvihnem, nik sa mi neozve a vlastne nemám čas, pretože mi to nedovoľujú povinnosti. Nuž sa pozdravil a zložil.

Kamoška, s ktorou sme vonku trávili spolu čas, sa ma začudovane opýtala, kto to bol, lebo vraj som bola veľmi chladná. Vyrozprávala som jej teda túto nemilú historku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť na ďalší deň zvoní bratislavské číslo. Nervózne zodvihnem a pani, ktorá bola na opačnom konci sa predstavila ako pracovníčka T-mobile. Nervozita so mňa trošku upadla a spokojne sme si pohovorili o ich službách. Rozhovor sme ukončili s mojou obrovskou spokojnosťou! Príde k nám kuriér, ktorý mi do týždňa prinesie nový telefón, veď prečo nie, všetky moje údaje som tej pani nadiktovala! Zostáva len čakať a mať hotovosť.

Asi po pol hodine mi niečo začalo dochádzať. "Do kelu, čo som to tej ženskej povedala, veď moje údaje môže zneužiť. A ako si mám byť istá, že bola z T-mobilu?

Keď prišiel manžel z práce, všetko som mu povedala. Bol mierne znepokojený. Začali sme tie čísla overovať - teda skúšali sme na ne volať. Dobre si myslíte, na druhom konci sa nám neozval nikto, dokonca niektoré čísla oznamovali: volané číslo alebo smer nie je zapojený... Nič sme nezistili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prázdniny prebiehali obvyklým tempom. Včera mi opäť volala nejaká 02.............., no po predchádzajúcich skúsenostiach zo mňa nedostali nič. Pani chcela dve minúty môjho drahocenného času a vraj je z T-mobilu, bolo mi to veľmi povedomé, poznala môj program, ktorý používam, aj to že mi končí zmluva. Táto milá pani, ktorá bola na opačnom konci "drôtu" akosi podivne koktala, keď som jej povedala, že žiadne údaje nebudem nikomu hovoriť do telefónu, a keď kuriér chce, nech len príde a ja si to s ním vybavím. Veľmi sa ospravedlňovala za kolegov, ktorí mi vraj volali pred nejakým časom.

Uvidíme, kedy ten kuriér príde a či vôbec... Možno predtým nemal čas, možno to bol T-mobile, možno sa nič vážne nestalo, no nemám žiadnu záruku. Preto chcem vystríhať všetkých, ktorým by volalo nejaké číslo a žiadalo osobné údaje, dobre zvážte, či máte stopercentnú istotu a daná osoba je dôveryhodná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Touto cestou pozdravujem tých, ktorí si občas žiadajú pár minút nášho času.

Janka Mačňáková

Janka Mačňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manželka a mama troch drobcov, úprimná priateľka s otvoreným srdcom neustále túžiaca byť obklopená ľuďmi, počúvajúca bútľavá vŕba a zároveň hlboká studňa myšlienok, snažiaca sa dosiahnuť na jej dno, avšak dno inšpirácií, ktoré dáva Boh, tie sú nevyčerpateľné... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu